Kontakt
WALLMANS
Customer Care
Wallmans Customer Care har åbent for billetsalg følgende dage:
Mandag – fredag: 10.00 – 17.00 via telefon og mail
Lørdag: Lukket
Søndag og helligdage: Lukket
SÆRÅBNINGSTIDER
Fra den 31. marts og frem til udgangen af august vil Cirkusbygningen være lukket for personlige henvendelser, da bygningen er under renovering.
Følgende dage lukker vi kl. 15.00:
– Mandag den 14/4
– Tirsdag den 15/4
– Onsdag den 16/4
FOR BILLETRESERVATION
Telefon: +45 3316 3700, tryk 1
Mail: wecare@wallmans.com
Wallmans Customer Care tager også imod forespørgsler for grupper og større selskaber. Udfyld en forespørgsel her.
Lost & Found
Har du glemt noget i forbindelse med Wallmans Dinnerparty eller et andet særarrangement i Cirkusbygningen? Kontakt os via mail lostandfound@wallmans.com.
Der vil blive pålagt et administrationsgebyr for behandling af de glemte sager, som ønskes sendt.
Feedback
Din mening er vigtig for os! Derfor kan du via mailen feedback@wallmans.com sende os ris/ros om din oplevelse til Wallmans Dinnerparty. Vi tager alle henvendelser seriøst, hvorfor vi vil bede dig om at henvende dig med din feedback senest 5 dage efter oplevelsen. På den måde kan vi imødekomme eventuelle problemer hurtigst muligt. Vi vil efterfølgende vende tilbage med svar inden for senest 10 arbejdsdage.
Øvrige henvendelser
Leje af Cirkusbygningen
For eksklusiv leje af Cirkusbygningen til events (ikke Wallmans Dinnerparty) kontakt venligst:
Telefon: +45 3316 3700, tryk 2
Mail: event@cirkusbygningen.dk