FAQ2024-09-13T12:07:55+00:00

FAQ

Hvad hvis jeg ikke har en smartphone?2024-08-22T08:14:09+00:00

I så fald kan du manuelt checke ind ved at indtaste dit telefonnummer på en tablet ved garderoben. Du vil derefter modtage en SMS med en QR-kode til engangsbrug. Dog uden fast-track og sikkerhed ved tab af mobil.

Keypitt gør det nemt at nyde din aften som gæst uden bekymringer, samtidig med at vi reducerer ventetid, papirspild samt forbedrer sikkerheden. For mere information om Keypitt og fordelene ved at bruge deres system, besøg Keypitt’s hjemmeside.

Hvad hvis jeg ikke har den digitale ‘wallet’ funktion?2024-08-22T08:06:40+00:00

Wallet funktionen er blot for at skabe mindre ventetid samt gøre det nemmere for både dig og medarbejderen. Alternativt, kan du stadig scanne dit KeyPass™ via websiden, når du logger ind på https://www.keypitt.io/welcome.

Hvorfor skal jeg indtaste mit telefonnummer?2024-08-22T08:05:18+00:00

Skulle du have en lidt for hyggelig aften og glemme dine ejendele, kan medarbejderne sende dig en venlig SMS-påmindelse om afhentning.

Hvad hvis mobilen løber tør for strøm?2024-08-22T08:04:36+00:00

Alle gæster med KeyPass™ kan med garanti afhente deres ejendele. Du skal blot henvende dig til en medarbejder og indtaste dit telefonnummer og din personlige kode som verificering.

Hvor ofte er der nyt show?2024-04-29T09:51:54+00:00

En gang om året. Et show spiller fra ultimo august – juni.

Er showet egnet for lysfølsomme?2024-04-29T09:51:54+00:00

For de lysfølsomme – f.eks. med epilepsi – gør vi opmærksom på, at showet indeholder et varierende, pulserende lysshow.

Er der garderobe?2024-04-29T09:51:54+00:00

Ja, der er gratis garderobe for alle gæster. Den er åben fra kl. 17.30 og bemandet gennem hele aftenen.

Husk at passe godt på dit garderobenummer, da dette skal fremvises for at få udleveret den tilhørende jakke.

Det er ikke tilladt at medbringe overtøj og store tasker i Cirkussalen af sikkerhedsmæssige hensyn. Kun små selskabstasker er tilladt. Skal du have opbevaret en større taske i garderoben, kan vagterne i Cirkusbygningen kræve at få fremvist indholdet af tasken.

Løse ejendele såsom huer, handsker og halstørklæder skal placeres i en lukket taske eller lomme og ikke i fx et jakkeærme, hvor de risikerer at falde ud. Cirkusbygningen tager ikke ansvar for løse ejendele, der ikke er opbevaret korrekt.

Skulle dit overtøj eller dine ejendele i garderoben blive beskadiget under dit besøg, erstatter Cirkusbygningen maks. op til 1.000 kr. Dokumentation for at beskadigelsen er sket ved besøget i Cirkusbygningen kan kræves.

Hvad sker der, hvis jeg kommer for sent?2024-04-29T09:51:54+00:00

Kommer man for sent til Wallmans Dinnerparty, kan man ikke påregne at få den fulde menu, da aftenens serveringer følger det fastlagte showprogram.

Hvornår er der natklub?2024-04-29T09:51:54+00:00

Natklubben starter ca. 23.00 alle showdage. Fredage og lørdage er der DJ.
Natklubben er åben for nye gæster fra kl. 23.30. Aldersgrænsen er min. 25 år.

Hvornår starter og slutter Wallmans Dinnerparty?2024-04-29T09:51:54+00:00

Wallmans Dinnerparty starter kl. 18.00, men vi anbefaler at man kommer ind i god tid. Kl. 23.00 er showet slut, og festen i natklubben er i gang.

Hvornår åbner dørene?2024-04-29T09:51:54+00:00

Cirkusbygningen åbner 17.30, hvor der er adgang til foyerens barer og toiletter. Fra klokken 17.50 kan man komme ind til sine reserverede siddepladser i Cirkussalen.

Kan jeg få opskriften på suppen?2024-04-29T09:51:54+00:00

JA! Du kan downloade den her.

Er drikkevarer inkluderet i prisen?2024-04-29T09:51:54+00:00

Nej, drikkevarer skal købes separat. Der er altid mange festglade gæster i Cirkusbygningen og vores barpersonale vil have travlt ved ankomst. Vi anbefaler derfor, at du forudbestiller drikkevarer, så disse vil stå klar på dit bord, når du ankommer.

Tager I hensyn til allergier?2024-04-29T09:51:54+00:00

Ja, hvis du har allergi, diabetes eller lignende, skal vi blot være informeret herom senest en uge før showdato.

Kan I hjælpe, hvis jeg får brug for en paraply?2024-04-29T09:51:54+00:00

Ja, alle gæster tilbydes en paraply, hvis det regner, mens de står og venter på at komme ind til Wallmans Dinnerparty i Cirkusbygningen.

For 175 kr. kan du købe den flotte og bæredygtige paraply med hjem. Henvend dig hos en af vores vagter, som vil hjælpe dig.

Jeg har glemt noget?2024-04-29T09:51:55+00:00

Kontakt os via mail lostandfound@wallmans.com.

Der vil blive pålagt et administrationsgebyr for behandling af de glemte sager, som ønskes sendt.

Har I en dress code?2024-04-29T09:51:55+00:00

Dress to impress! I Cirkusbygningen er alle gæster klædt på til en festlig aften, så find dit pæne tøj frem og puds danseskoene.

Vi elsker at vores gæster har forskellig stil og smag, men accepterer ikke klubmærker, rygmærker og politiske budskaber.

Hvordan sidder man?2024-04-29T09:51:55+00:00

I Cirkusbygningen har vi 4, 6, 8, 10 og 12 personers borde, men ikke alle typer borde findes i alle kategorier.

Størstedelen af bordene er 6- eller 8-mandsborde. Er I færre end 6 personer, må I forvente at skulle dele bordet med et andet selskab, men det kan jo kun blive ekstra festligt (dette gælder oftest, hvis man er 2 personer).

Det vil især være i weekender og i den travle juleperiode (november-december), at mindre selskaber vil skulle dele bord med hinanden.

Af hensyn til brandsikkerheden i Cirkussalen kan vores borde kun have en vis længde og bredde. Dette betyder at man sidder tæt ved bordene, især 8-mands bordene, og vi håber på jeres forståelse for dette.

Ved køb af billetter i kategori nedre A og B kan placeringen blive ved de runde gallaborde ved hovedscenen. Disse borde bliver fjernet ved natklubbens begyndelse kl. 23.00 for at skabe plads til dansegulv.

Kan jeg rykke min booking til en anden dag?2024-04-29T09:51:55+00:00

Nej, det er som udgangspunkt ikke er muligt at flytte et selskab fra en dag til en anden.

Kan jeg betale med faktura?2024-04-29T09:51:55+00:00

Ja, det kan du godt. Kontakt Customer Care via telefon +45 3316 3700 eller mail wecare@wallmans.com for at få mere information.

Kan jeg afbestille?2024-04-29T09:51:55+00:00

AFBESTILLINGSREGLER FOR SELSKABER PÅ 24 PERSONER OG DERUNDER

Arrangementet kan frit afbestilles indtil 30 dage før showdato.

Hvis du foretager en afbestilling eller reduktion af arrangementet mellem 30 og 8 dage før showdato, refunderes 50% af billetprisen.

Ved afbestilling eller reduktion i arrangementet senere end 8 dage før showdato, er der ingen refundering.

AFBESTILLINGSREGLER FOR SELSKABER PÅ 25 PERSONER OG DEROVER

Arrangementet kan frit afbestilles indtil 90 dage før showdagen.

Herefter kan der reduceres med op til 10% af det bestilte billetantal indtil 8 dage før showdato uden omkostning.

Hvis du foretager en afbestilling eller reduktion af arrangementet med over 10% mellem 90 og 8 dage før showdato, refunderes 50% af billetprisen.

Ved afbestilling eller reduktion i arrangementet senere end 8 dage før showdato, er der ingen refundering.

Særlige vilkår for fredag & lørdag i november og december
Arrangementet kan frit afbestilles indtil 90 dage før showdagen.

Hvis du foretager en afbestilling eller reduktion af arrangementet mellem 90 og 8 dage før showdato, refunderes 50% af billetprisen.

Ved afbestilling eller reduktion i arrangementet senere end 8 dage før showdato, er der ingen refundering.

AFBESTILLINGSREGLER VED SAMFUNDSKRITISK SYGDOM

Skulle Covid-19 eller en anden sygdom kategoriseres som en samfundskritisk sygdom, vil vi følge regeringens generelle regler og påbud, og nedenstående vil gælde:

Ved aflysning af Wallmans (arrangør) Du vil modtage et værdibevis på beløbet for din samlede booking, som vil være gældende i 3 år.

Er 1 person i selskabet smittet med en samfundskritisk sygdom (dokumentation fremsendes), refunderes billetten for den pågældende person, såfremt vi får besked senest kl. 9.00 på selve showdagen*. Beløbet dækker billet samt eventuelle drikkevarer.

Ved selskaber på 2 personer, hvoraf den ene er smittet med en samfundskritisks sygdom, kan bookingen flyttes til en anden dag, såfremt vi får besked senest kl. 9.00 på selve showdagen.

FORCE MAJEURE

Kunden kan ikke påberåbe sig force majeure som begrundelse for aflysning. I tilfælde af force majeure eller lukning med udgangspunkt i den aktuelle situation vil billetterne blive flyttet til anden dato, alternativt udstedes gavekort på det tilgodehavende beløb.

Aflyses arrangementet grundet covid-19 eller anden pandemi som følge af lovgivning eller påbud fra myndigheder, modtager du et værdibevis, så du kan vælge et nyt arrangement. Det indbetalte beløb tilbagebetales ikke.

Afbestilling skal altid ske skriftligt til wecare@wallmans.com.

Ved afbestilling eller reduktion refunderes servicegebyr på DKK 20 pr. person ikke

Nogen i selskabet sidder i kørestol, hvordan løser vi det?2024-04-29T09:51:55+00:00

Hvis du er kørestolsbruger, gangbesværet eller på anden måde har et særligt behov, skal du altid oplyse os om det via mail, når du booker billetter. Foretager du din booking online, skal du efterfølgende sende en mail med informationen.

Modtager vi ikke oplysningerne inden dit besøg, er det ikke sikkert vi kan imødekomme behovet på aftenen, pga. vilkårene i vores brandgodkendelser. Vi kan derfor desværre blive nødt til at afvise den eller de pågældende personer uden refundering.

OBS! Du skal kunne fremvise en mail fra os, hvor vi bekræfter at vi kan opfylde behovet.

Kørestolsbrugere bliver altid placeret på 5. niveau i salen og kan via en elevator fra vores foyer komme ind i Cirkussalen. Vi er godkendt til max. 4 personer i kørestol pr. aften. Vær opmærksom på at det kun er muligt at booke til kategori B og C pga. brandsikkerheden.

Vi tager forbehold for at vores elevator kan være ude af drift på dagen grundet tekniske vanskeligheder. I tilfælde af dette vil I blive tilbudt at få flyttet jeres booking til en ny dato eller få pengene retur.

I vores foyer er der to handicaptoiletter (vist ved skiltning).

Vi er ”God Adgang”-mærket. Læs mere her.

Hvor finder jeg min billet?2024-04-29T09:51:55+00:00

Vi har et billetfrit system, men du modtager altid en bekræftelse fra os som tak for dit køb. Du skal blot oplyse navnet på den person, der har købt billetterne ved indgangen til salen. Hvis du har opgivet et selskabsnavn, skal dette oplyses.

Vi gør opmærksom på at køb af billetter er bindende, hvilket vil sige at det som udgangspunkt ikke er muligt at flytte et selskab fra en dag til en anden. Se spørgsmålet: Kan jeg afbestille?

Hvor kan jeg parkere?2024-05-08T09:46:48+00:00

Når du besøger Wallmans Dinnerparty i Cirkusbygningen har du 2 muligheder for parkering:

APCOA PARKING

Få 50% (20 DKK pr. time med rabat) på parkering i Axel Towers p-kælder, som ligger lige overfor Cirkusbygningens hovedindgang*. Du skal bruge appen “APCOA FLOW” og parkere i området med koden 3555.

Klik her og følg proceduren på apcoa.dk.

Kontakt venligst APCOA PARKING på +45 4526 7690, hvis du har spørgsmål.

Q-PARK

Få op til 48% rabat på parkering i p-anlægget Q-Park Vesterport i Nyropsgade 42*. Det er kun få minutters gang fra Cirkusbygningen.

Alt du skal gøre er at scanne QR-koden, du modtager i din ordrebekræftelse, når du har gennemført bestillingen via nedenstående link.

Klik her og følg proceduren på q-park.dk.

*Wallmans kan ikke stilles til ansvar for eventuelle tekniske problemer med parkering ved Axel Towers eller Q-Park. Såfremt appen eller automaten ikke virker, kan du desværre ikke få rabat. Der gives heller ikke rabat med tilbagevirkende kraft.

Hvilke gavekort kan jeg benytte os jer?2024-04-29T09:51:55+00:00

Hvis du er så heldig at eje et gavekort til Wallmans Dinnerparty, enten udstedt direkte af os, købt via Ticketmaster, GoDream, GoGift, Smartbox, Truestory.dk (tidligere DuGlemmerDetAldrig) eller lignende, bedes dette oplyses til Customer Care.

Hvordan betaler jeg?2024-04-29T09:51:55+00:00

Booker du dine billetter online via wallmans.dk, betaler du med kort. Kontakter du Customer Care på telefon eller mail for at booke billetter, sker betalingen telefonisk via dit kort eller et betalingslink (vær opmærksom på at beløbet skal betales indenfor 3 hverdage og at der ikke kommer en kvittering, når du benytter denne betalingsmetode).

Har I en aldersgrænse?2024-04-29T09:51:55+00:00

Wallmans Dinnerparty er et helaftensarrangement, der henvender sig til unge og voksne. Aldersgrænsen er min. 6 år, men vi anbefaler ikke at du medbringer børn under 12 år, da der bl.a. kan forekomme høj musik og seksuelle referencer i showet.

Vær opmærksom på at gæster under 18 år skal være i følge med en voksen og ikke må være i natklubben efter kl. 23.00. Af bevillingsmæssige årsager må gæster under 18 år ikke indtage alkohol i Cirkusbygningen. Ved overtrædelse af denne regel kan hele selskabet blive bortvist.

Kan jeg selv bestemme bord?2024-04-29T09:51:56+00:00

Til Wallmans Dinnerparty køber man plads i en kategori. Vi kan aldrig garantere et specifik bord eller placering i den valgte kategori, men ønsker er altid velkomne hos Customer Care. Selskaber vil altid placeres samlet i den valgte kategori, men tæller I mere end 8 personer, så kan selskabet blive placeret ved flere borde side by side. Hør mere herom ved billetbestilling hos Customer Care.

Hvad er inkluderet i prisen?2024-08-22T08:03:58+00:00

Garderobe, show, 4-retters middag (Wallmans menu, Vegetar menu eller Vegansk menu) & natklub. Drikkevarer købes separat.

Go to Top