Vigtig information

Om nytårsaften

På denne side finder du vigtig information om Wallmans Dinnerparty – nytår i Cirkusbygningen. Læs den igennem og kontakt os på telefon +45 3316 3700 eller wecare@wallmans.com, hvis du har nogle spørgsmål. Du kan også finde svar på ofte stillede spørgsmål i vores FAQ.

Del venligst denne information med resten af dit selskab. 

PROGRAM

KL. 17.00
Dørene til Cirkusbygningen åbnes. Underholdning i foyeren

KL. 17.30
Seating. Du og dit selskab vil blive anvist et bord i Cirkussalen

KL. 18.00
Dørene til i Cirkussalen lukkes

KL. 18.00 – 18.15
Kongens nytårstale

KL. 18.15 – 23.00
Dinnerparty med lækker 5-retters middag. Drikkevarer købes separat

KL. 23.00 – 23.55
DJ og dans

KL. 23.55 – 24.00
Countdown – GODT NYTÅR!

KL. 24.00 – 04.00
New Year Afterparty i Cirkusbygningen (åbner for nye gæster kl. 01.00)

Vi tager forbehold for ændringer i programmet.

Vi anbefaler at du ankommer til Cirkusbygningen kl. 17.00, hvor vi byder dig og dit selskab velkommen.

Seating til salen begynder ved ankomst til Cirkusbygningen. Bemærk venligst, at den præcise bordplacering anvises ved indgangen til Cirkussalen, hvor jeres selskabsnavn skal oplyses.

KØB AF BILLETTER

Når du har købt pladser til Wallmans Dinnerparty – nytår, så modtager du en bekræftelse fra os, som tak for dit køb. Du modtager ikke nogen billet(ter) og derfor er bekræftelsen dit bevis på købet. Du behøver ikke medbringe bekræftelsen på aftenen.

Vi gør opmærksom på at købet er bindende, hvilket vil sige at det som udgangspunkt ikke er muligt at flytte et selskab fra en dag til en anden.

SERVICEGEBYR INKL. MOMS

Wallmans servicegebyr dækker over Wallmans gennemsnitlige omkostninger forbundet med håndteringen af dit køb. Beløbet vil som udgangspunkt være mellem 0 og 50 kr. pr. købt billet – afhængig blandt andet af kategorien og de vilkår, vi har forhandlet os til hos vores billetsystem.

MENU OG DRIKKEVARER

Der serveres en 5-retters nytårsmenu. Hvis du har allergi, diabetes eller lignende, skal Wallmans være informeret herom senest én uge før showdato. Husk at vise den valgte menu til dit selskab, da vi ikke kan tilpasse / ændre jeres valg på dagen. Drikkevarer købes separat.

Der er altid mange festglade gæster, der fejrer nytår i Cirkusbygningen, hvorfor vores barpersonale vil have travlt ved ankomst. Vi anbefaler derfor, at du forudbestiller drikkevarer, så disse vil stå klar på dit bord, når du ankommer. Forudbestillinger skal være os i hænde senest den 27. december 2024.

PAKKEN INKLUDERER:

  • Entré
  • Garderobe
  • Velkomstbobler
  • Kongens nytårstale
  • Anmelderrost show
  • 5-retters nytårsmenu
  • Kaffe / te
  • Champagne & kransekage
  • New Year Afterparty

Vi prøver så vidt muligt at seate vores gæster inden for samme aldersgruppe, har du derfor ikke oplyst dine gæsters alder ved bookings tidspunktet, må I meget gerne skrive dette ind til os.

Selskaber /grupper, der har booket i samme navn vil med garanti blive seatet sammen. Dog kan grupper med mere end 8 personer blive seatet ved flere borde ved siden af hinanden. Cirkusbygningen har borde op til 12 personer.

KONTANTER

Vores barer er kontantløse, men du kan bestille og betale kontant fra din tjener ved dit bord i salen.

Ifølge Hvidvaskningsloven kan en kontant betaling ikke overstige DKK 14.999,50.

Det vil ikke være tilladt at opdele betalingen i to eller flere kontantbetalinger med det formål, at hver betaling kommer under DKK 14.999,50, da det samlede beløb, der skal betales, vil overstige DKK 14.999,50.

BEMANDET GARDEROBE

Vi tilbyder en gratis og bemandet garderobe, som er videoovervåget gennem hele aftenen.

Det er ikke tilladt at medbringe jakker og store tasker i Cirkussalen af sikkerhedsmæssige hensyn. Kun små selskabstasker er tilladt. Skal du have opbevaret en større taske i garderoben, kan vagterne i Cirkusbygningen kræve at få fremvist indholdet af tasken.

Løse ejendele såsom huer, handsker og halstørklæder skal placeres i en lukket taske eller lomme og ikke i fx et jakkeærme, hvor de risikerer at falde ud.

Skulle din jakke eller taske i garderoben blive beskadiget eller bortkomme under dit besøg, erstatter Cirkusbygningen max op til 2.000 kr. Evt. løsøre i tasker, lommer og jakkeærmer erstattes ikke.

Vi forbeholder os retten til at kræve dokumentation for, at skaden er sket i forbindelse med dit besøg hos os.

PLACERING

Af sikkerhedsmæssige årsager har vores borde i Cirkussalen specielle mål (længde og brede). Ved et 8 personers bord vil I sidde en smule tæt, og vi håber at vores gæster har forståelse for dette.

De fleste af bordene i Cirkusbygningen er 6 eller 8 mandsborde, så vi anbefaler, at du samler vennerne og booker et helt bord. Kan I ikke fylde et helt bord, må I forvente at skulle dele bord med et andet selskab – det kan kun blive ekstra festligt!

Ved selskaber, der ikke kan fylde et helt bord, kan det ske, at I sidder som andet eller tredje par ved et 8 personers bord, men inden for kategorien. Vi arbejder som udgangspunkt efter først bestilt, bedst placering.

Vær venligst opmærksom på, at vi aldrig kan garantere en specifik placering.

KATEGORI MANEGE

Gæster, der har booket kategori Manege, skal inden kl. 23.00 flytte bord fra Manegen til reserverede borde bag ved baren, da Manegen laves om til dansegulv.

Champagne og kransekage vil blive serveret på bordene bag ved baren. Cirkusbygningens personale vil være behjælpelige med at anvise de nye pladser.

FORUDSÆTNINGER FOR KATEGORI D

Der vil være begrænset udsyn til forscenen og ingen udsyn til bagscenen.

Gæsten vil blive flyttet fra bordet bord kl. 22.30 og eskorteret til en ståplads ved baren. Kl. 22.30 – 23.00 vil aftenens sidste shownummer blive vist, hvorfor dette skal ses stående.

Mellem kl. 23.00 – 23.55 er du velkommen til at opholde dig i baren i salen, på dansegulvet eller trække ud i vores Cirkusbar i foyeren. I Cirkusbaren findes der også siddepladser.

Der udleveres 1 drinksbillet, som gælder til 1 glas bobler til at skåle kl. 00.00. Drinksbilletten kan indløses i barerne inde i salen mellem kl. 23.30 – 23.50

Prisen inkluderer ikke kransekage til boblerne, og det kan ikke tilkøbes i forsalg eller på aftenen.

SENERE ANKOMST

Kommer man for sent til Wallmans Dinnerparty – nytår, kan man ikke påregne at få den fulde menu, da aftenens serveringer følger det fastlagte showprogram.

ALDERSGRÆNSE

Wallmans Dinnerparty – nytår er et helaftensarrangement, der henvender sig til unge og voksne. Aldersgrænsen er min. 12 år, da der bl.a. kan forekomme høj musik og seksuelle referencer i showet. Gæster under 18 år skal forlade Cirkusbygningen senest kl. 00.30.

Af bevillingsmæssige årsager må gæster under 18 år ikke indtage alkohol i Cirkusbygningen. Ved overtrædelse af denne regel kan hele selskabet blive bortvist.

KØRESTOLSBRUGERE OG ELEVATOR

Hvis du er kørestolsbruger, gangbesværet eller på anden måde har et særligt behov, skal du altid oplyse os om det via mail, når du booker billetter. Foretager du din booking online, skal du efterfølgende sende en mail med informationen.

Modtager vi ikke oplysningerne inden dit besøg, er det ikke sikkert vi kan imødekomme behovet på aftenen, pga. vilkårene i vores brandgodkendelser. Vi kan derfor desværre blive nødt til at afvise den eller de pågældende personer uden refundering.

OBS! Du skal kunne fremvise en mail fra os, hvor vi bekræfter at vi kan opfylde behovet.

Det er muligt for personer med funktionsnedsættelse at opleve Wallmans Dinnerparty – nytår. Vi er ”God Adgang”-mærket, hvilket betyder at vi kan tage imod personer, som er berørt af forskellige former for funktionsnedsættelse. Læs mere på godadgang.dk.

Kørestolsbrugere bliver altid placeret på 5. niveau i salen og kan via en elevator i vores foyer komme ind til Wallmans Dinnerparty. Vi har plads til max. 4 personer i kørestol pr. aften. Vær opmærksom på at det kun er muligt at booke billetter Kategori 3 og kategori 4 for kørestolsbrugere pga. brandsikkerheden.

I vores foyer er der to handicaptoiletter (vist ved skiltning).

LYSFØLSOMHED

For de lysfølsomme gør vi opmærksom på, at Wallmans Dinnerparty – nytår inkluderer et varierende, pulserende lysshow.

SERVICE

For at vi kan yde den bedste service, er det vigtigt at du henvender dig til din tjener på aftenen, hvis du skulle opleve noget, som du ikke er tilfreds med. Det er rigtig vigtigt for at vi kan give dig og dit selskab den bedste oplevelse på aftenen og håndtere eventuelt feedback efterfølgende.

AFBESTILLING

Afbestilling skal altid ske skriftligt til wecare@wallmans.com.

Ved afbestilling eller reduktion refunderes servicegebyr på DKK 20 pr. person ikke.

AFBESTILLINGSREGLER FOR SELSKABER PÅ 24 PERSONER OG DERUNDER

Arrangementet kan frit afbestilles indtil 30 dage før showdato.

Hvis du foretager en afbestilling eller reduktion af arrangementet mellem 30 og 8 dage før showdato, refunderes 50% af billetprisen.

Ved afbestilling eller reduktion i arrangementet senere end 8 dage før showdato, er der ingen refundering.

AFBESTILLINGSREGLER FOR SELSKABER PÅ 25 PERSONER OG DEROVER

Arrangementet kan frit afbestilles indtil 90 dage før showdagen.

Hvis du foretager en afbestilling eller reduktion af arrangementet mellem 90 og 8 dage før showdato, refunderes 50% af billetprisen.

Ved afbestilling eller reduktion i arrangementet senere end 8 dage før showdato, er der ingen refundering.

AFBESTILLINGSREGLER VED SAMFUNDSKRITISK SYGDOM

Skulle Covid-19 eller en anden sygdom kategoriseres som en samfundskritisk sygdom, vil vi følge regeringens generelle regler og påbud, og nedenstående vil gælde:

Ved aflysning af Wallmans (arrangør)
Du vil modtage et værdibevis på beløbet for din samlede booking, som vil være gældende i 3 år.

Er 1 person i selskabet smittet med en samfundkritisk sygdom (dokumentation fremsendes), refunderes billetten for den pågældende person, såfremt vi får besked senest kl. 9.00 på selve showdagen*. Beløbet dækker billet samt eventuelle drikkevarer.

Ved selskaber på 2 personer, hvoraf den ene er smittet med en samfundskritisk sygdom, kan bookingen flyttes til en anden dag, såfremt vi får besked senest kl. 9.00 på selve showdagen.

FORCE MAJEURE

Kunden kan ikke påberåbe sig force majeure som begrundelse for aflysning. I tilfælde af force majeure eller lukning med udgangspunkt i den aktuelle situation vil billetterne blive flyttet til anden dato, alternativt udstedes gavekort på det tilgodehavende beløb.

Aflyses arrangementet grundet Covid-19 eller anden pandemi som følge af lovgivning eller påbud fra myndigheder, modtager du et værdibevis, så du kan vælge et nyt arrangement. Det indbetalte beløb tilbagebetales ikke.

VI TÆNKER PÅ MILJØET

Vi fører en aktiv miljøpolitik, som hele tiden sigter på at formindske virksomhedens fodaftryk i miljøet. Det gør vi blandt andet ved at arbejde målrettet på en reducering af madspild og affald i restauranten. Derudover har vi opstillet genbrugscontainere til papir og pap, som bruges aktivt af alle afdelinger.

Vores knivskarpe kokke har mange års erfaring i at sammensætte en træfsikker menu, både, hvad angår udvælgelsen og mængden af råvarer i den samlede menu.

Cirkusbygningen er Green Key-certificeret. Læs mere om Green Key her.

VIS ANSVAR OG HENSYN

Et besøg hos Wallmans i Cirkusbygningen er en fest med underholdning, god mad og drikke. Der kan være op til 1000 gæster ved et Dinnerparty, og vi forventer at alle vores gæster udviser ansvar og hensyn.

Som gæst vil man venligt blive eskorteret ud af bygningen i følgende tilfælde:

  • Ved opførsel, som er til gene for vores personale og de øvrige gæster.
  • Ved opkast som følge af overindtag af alkohol. Man vil efterfølgende blive debiteret 800 dkk for skaden på Cirkusbygningens inventar.
  • Ved forcering af en branddør, uden at dette er berettiget.

BORTVISNING

Hvis man som gæst ikke følger personalets/security’s anvisninger, kan det medføre en bortvisning.

NEJ TIL SEXCHIKANE OG VOLD

Vi tager klart afstand fra sexchikane, krænkende adfærd, vold og voldelig adfærd, både i forhold til vores ansatte og vores gæster. Adfærd af disse typer medfører bortvisning på aftenen.