Praktisk information

FAQ

På denne side finder du praktisk information om din aften til Wallmans Dinnerparty i Cirkusbygningen. Læs den igennem og kontakt os på telefon +45 3316 3700 eller mail wecare@wallmans.com, hvis du har nogle spørgsmål.

PROGRAM

KL. 17.30

Dørene til Cirkusbygningen åbnes. Medrivende underholdning i foyeren

KL. 18.00

Baren i foyeren lukker. Dørene til salen åbnes, og du og dit selskab vil blive anvist et bord

KL. 18.30

Dinnerparty. Den 4-retters middag serveres og nydes under og mellem shownumrene.

KL. 23.00

Natklub starter for gæsterne til Wallmans Dinnerparty
(natklubbens døre åbnes for nye gæster kl. 23.30)

OBS! Vi tager forbehold for ændringer i tidsplanen.

Vi anbefaler at du ankommer til Cirkusbygningen kl. 17.30, hvor vores artister byder velkommen med sang og pianospil. Garderoben og baren vil ligeledes være klar til at tage imod jer fra dette tidspunkt.

Seating til salen begynder, når vi ringer med klokkerne omkring kl. 18.00. Bemærk venligst, at den præcise bordplacering anvises ved indgangen til Cirkussalen, hvor jeres selskabsnavn skal oplyses.

MENU OG DRIKKEVARER

Hvis du har allergi, diabetes, er vegetar eller har særlige ønsker til menuen, skal Wallmans være informeret herom senest én uge før showdato. Drikkevarer købes separat.

Der er altid mange festglade gæster i Cirkusbygningen og vores barpersonale vil have travlt ved ankomst. Vi anbefaler derfor, at du forudbestiller drikkevarer, så disse vil stå klar på dit bord, når du ankommer.

Vær opmærksom på, at alle barer er kontantfrie. Såfremt du ønsker at betale med kontanter, skal det ske til en tjener ved bordet.

THE STAGE NATKLUB

Natklubben THE STAGE kan opleves fredag/lørdag og er åben for udefrakommende gæster fra kl. 23.00. Aldersgrænsen er 25 år.

BEMANDET GARDEROBE

Det er ikke tilladt at medbringe stort overtøj og/eller store tasker i Cirkussalen. Det er dog gratis for gæster til Wallmans Dinnerparty at bruge garderoben til opbevaring af overtøj og ejendele. Garderoben er bemandet gennem hele aftenen. Skal du have opbevaret en større taske i garderoben, kan vagterne i Cirkusbygningen kræve at få fremvist indholdet af tasken.

Skulle dit overtøj eller dine ejendele i garderoben blive beskadiget under dit besøg, erstatter Wallmans Cirkusbygningen maks. op til 1.000 kr. I visse tilfælde kan vi kræve dokumentation for at beskadigelsen er sket ved besøget i Cirkusbygningen.

PLACERING

Vær venligst opmærksom på, at vi aldrig kan garantere en specifik placering, men at ønsker altid er velkomne hos Customer Care.

De fleste af bordene i Wallmans er 6- eller 8-mandsborde, så vi anbefaler, at du samler vennerne eller familien og booker et helt bord. Er I færre end 6 personer, må I forvente at skulle dele bordet med et andet selskab, men det kan jo kun blive ekstra festligt! Det vil især være i weekender og i den travle juleperiode (november-december), at mindre selskaber vil skulle dele bord med hinanden.

Selskaber vil altid placeres samlet i den valgte kategori, men tæller I mere end 8 personer, så hænder det, at selskabet placeres ved flere borde. Hør mere herom ved billetbestilling.

Ved køb af billetter i kategori A og B kan placeringen blive ved de runde gallaborde ved hovedscenen. Disse borde bliver fjernet ved natklubbens begyndelse kl. 22.30 for at skabe plads til dansegulv. I de fleste tilfælde vil man få anvist andre borde i salen, hvor den festlige aften kan fortsætte. Vi gør naturligvis alt for at muliggøre dette, men vi kan dog ikke garantere noget*. *OBS! Andre regler kan gælde i juleperioden (november/december) og nytårsaften.

Af hensyn til brandsikkerheden i Cirkussalen kan vores borde kun have en vis længde og bredde. Dette betyder at man sidder tæt ved bordene, især 8-mands bordene, og vi håber på jeres forståelse for dette. Heldigvis er vores gæster glade og feststemte mennesker!

Ved nedjusteringer i antallet af gæster i ens selskab, vil bordseatingen tilsvarende blive ændret, således at antallet af gæster i selskabet på aftenen stemmer overens med antallet af pladser ved bordet.

SENERE ANKOMST

Kommer man for sent til Wallmans Dinnerparty, kan man ikke påregne at få den fulde menu, da aftenens serveringer følger det fastlagte showprogram.

ALDERSGRÆNSE

Wallmans Dinnerparty er et helaftensarrangement, der primært henvender sig til unge og voksne. Som udgangspunkt har vi dog ikke nogen nedre aldersgrænse og vi giver også 40% rabat på billetter til unge til og med 25 år. Læs mere her.

Vi anbefaler dog ikke at medbringe små børn, da der er høj musik og ikke plads til at lege ved borde. Af bevillingsmæssige årsager må unge under 18 år ikke indtage alkohol i Wallmans. Ved overtrædelse af denne regel kan hele selskabet blive bortvist. Børn under 18 må ikke være i natklubben efter kl. 23.00.

LYSFØLSOMHED

For de lysfølsomme gør vi opmærksom på, at Wallmans Dinnerparty inkluderer et varierende, pulserende lysshow.

KØRESTOLSBRUGERE OG ELEVATOR

Det er muligt for personer med funktionsnedsættelse at opleve Wallmans Dinnerparty. Vi er ”God Adgang”-mærket, hvilket betyder at vi kan tage imod personer, som er berørt af forskellige former for funktionsnedsættelse. Læs mere her på Godadgang.dk.

Kørestolsbrugere bliver altid placeret på 5. niveau i salen og kan via en elevator i vores foyer komme ind til Wallmans Dinnerparty. Vi har plads til max. 4 personer i kørestol pr. aften. Vær opmærksom på at det kun er muligt at booke billetter til kategori B og C pga. brandsikkerheden.

I vores foyer er der to handicaptoiletter (vist ved skiltning). Hvis du er kørestolsbruger eller er gangbesværet, bedes du nævne dette, når du bestiller din billet, så vores ansatte kan hjælpe dig bedst muligt på aftenen.

DRESS CODE

Dress to impress! I Cirkusbygningen er vores gæster klædt på til en festlig aften, så find dit pæne tøj frem og puds danseskoene.

SERVICE

For at vi kan yde den bedste service, er det vigtigt at du henvender dig til din tjener på aftenen, hvis du skulle opleve noget, som du ikke er tilfreds med. Det er rigtig vigtigt for at vi kan give dig og dit selskab den bedste oplevelse på aftenen og håndtere eventuelt feedback efterfølgende.

KØB AF BILLETTER

Når du har købt billetter til Wallmans Dinnerparty, så modtager du en bekræftelse fra os, som tak for dit køb. Du modtager ikke nogen billet(ter) og derfor er bekræftelsen dit bevis på købet. Du behøver ikke medbringe bekræftelsen på aftenen.

Vi gør opmærksom på at køb af billetter er bindende, hvilket vil sige at det som udgangspunkt ikke er muligt at flytte et selskab fra en dag til en anden.

BETALING

Booker du dine billetter online på wallmans.dk, sker betalingen automatisk.

Kontakter du Customer Care på telefon eller mail for at booke billetter, sker betalingen telefonisk via dit betalingskort. Såfremt dette ikke er tilfældet beder vi dig om at overføre beløbet inden for 3 hverdage efter bestilling. Du har fået tilsendt en separat mail med link til betaling. OBS! Ved booking gennem Customer Care pålægges et servicegebyr på DKK 20 pr. person.

Medmindre andet er aftalt, vil du ikke automatisk modtage en kvittering på din indbetaling fra os. Gennemført betaling vil fremgå i din netbank. Ved udenlandsk overførsel bedes du ligeledes bruge det link til betaling, du har modtaget i en separat mail.

GAVEKORT

Hvis du er så heldig at eje et gavekort til Wallmans, enten udstedt direkte af os, købt via Ticketmaster, GoDream, Bellevue eller andre, bedes dette oplyses til Customer Care.

Gavekort skal derudover altid medbringes på aftenen og afleveres til tjeneren. Hvis gavekortet ikke medbringes, vil det givne beløb blive opkrævet på aftenens regning og kan derefter refunderes, når du har sendt eller afleveret gavekortet til Wallmans.

PARKERING

Når du er til Wallmans Dinnerparty i Cirkusbygningen har du følgende muligheder for parkering:

Apcoa parking

Få 50% på parkering i Axel Towers p-kælder, som ligger lige overfor Cirkusbygningens hovedindgang*. Du skal bruge appen “APCOA FLOW”.

Klik her og følg proceduren på apcoa.dk.

Kontakt venligst APCOA PARKING på +45 4526 7690, hvis du har spørgsmål.

Q-PARK

Få 15% rabat på parkering i p-anlægget Q-Park Vesterport i Nyropsgade 42*. Det er kun få minutters gang fra Cirkusbygningen.

PRAKTISK INFORMATION

  1. Du trækker en billet ved indkørsel til P-kælderen Q-Park Vesterport og foretager herefter din parkering (husk at medbringe din P-billet, når du forlader P-kælderen).
  2. Når du kommer ind ad hovedindgangen til Cirkusbygningen, finder du Q-Parks billetautomat i garderoben, hvor personalet vil hjælpe med stempling af din P-billet, som sidenhen udløser rabatten.
  3. Når du kommer retur til Q-Park Vesterport, indfører du billetten i betalingsautomaten. Rabatten fratrækkes automatisk, og du kan foretage din betaling.

Har du behov for at forhåndsreservere et antal p-pladser i forbindelse med et event, kan du kontakte Q-Park direkte for denne service.

Læs om parkering hos Q-Park Vesterport.

*Wallmans kan ikke stilles til ansvar for eventuelle tekniske problemer med parkering ved Axel Towers eller Q-Park. Såfremt appen eller automaten ikke virker, kan du desværre ikke få rabat. Der gives heller ikke rabat med tilbagevirkende kraft.

TAXA

TAXA 4×35 sørger for at bringe vores gæster nemt, hurtig og sikkert til og fra festen. Du kan med fordel downloade TAXA 4×35 app’en og bestille en TAXA med få klik. App’en findes til både iOS og Android. Klik her for mere info: www.taxa.dk/download-taxa-app.

Kontakt venligt TAXA på telefon +45 3535 3535, hvis du har spørgsmål.

AFBESTILLING

Afbestilling skal altid ske skriftligt til wecare@wallmans.com.

AFBESTILLINGSREGLER FOR SELSKABER PÅ 19 PERSONER OG DERUNDER

Arrangementet kan frit afbestilles indtil 30 dage før showdato. Hvis du foretager en afbestilling eller reduktion af arrangementet mellem 30 og 7 dage før showdato, refunderes 50% af billetprisen. Ved afbestilling eller reduktion i arrangementet senere end 7 dage før showdato, er der ingen refundering.

AFBESTILLINGSREGLER FOR SELSKABER MELLEM 20 OG 200 PERSONER

Arrangementet kan frit afbestilles indtil 60 dage før showdagen. Herefter kan der reduceres med op til 10% af det bestilte billetantal indtil 7 dage før showdato uden omkostning. OBS! I november og december reduceres med 2%.

Ved fuld afbestilling eller reduktion over 10% af billetantallet, der foretages mellem 60 dage og 7 dage før showdato, refunderes 50% af billetprisen. Ved afbestilling eller reduktion i arrangementet senere end 7 dage før showdato, er der ingen refundering.

WALLMANS VEN / NYHEDSBREV

Som modtager af vores nyhedsbrev bliver du Wallmans ven. Du vil 1-2 gange om måneden modtage unikke tilbud på mail samt få mulighed for at deltage i eksklusive events og festlige arrangementer i Cirkusbygningen. Læs mere om fordelsklubben ved at klikke her, hvor du også kan tilmelde dig. Ønsker du at afmelde dig, så klik i stedet her.

GLEMTE SAGER

Forespørgsler vedrørende glemte sager skal ske til inspektør Leif Andersen på telefon +45 5166 0606 eller via e-mail leif.andersen@wallmans.com. OBS! Der vil blive pålagt et administrationsgebyr for behandling af de glemte sager, som ønskes sendt tilbage til gæsten.

FORCE MAJEURE

Wallmans er berettiget til at annullere kontrakten i tilfælde af force majeure: en hændelse vi ikke har nogen indflydelse på og som ikke kan forudsiges. Det kunne f.eks. være krig, strejke eller naturkatastrofer.

Wallmans tilskrives ikke nogen form for ansvar ved annullering af kontrakten. Hvis annulleringen skyldes forbehold, der kan henføres til kunden, kan Wallmans kræve erstatning fra den pågældende kunde.

VI TÆNKER PÅ MILJØET

I Wallmans fører vi en aktiv miljøpolitik, som hele tiden sigter på at formindske virksomhedens fodaftryk i miljøet. Det gør vi blandt andet ved at arbejde målrettet på en reducering af madspild og affald i restauranten. Derudover har vi opstillet genbrugscontainere til papir og pap, som bruges aktivt af alle afdelinger.

Vores professionelle kokke har mange års erfaring i at sammensætte en træfsikker menu, både, hvad angår udvælgelsen og mængden af råvarer i den samlede menu. Skulle du mod forventning ikke blive mæt af din valgte menu, har du mulighed for bede din tjener om en ekstra portion på aftenen.

VIS ANSVAR OG HENSYN

Et besøg hos Wallmans i Cirkusbygningen er en fest med et fantastisk show, god mad, lækker vin og andre gode drikkevarer. Der kan være op til 1000 gæster ved et dinnerparty i Wallmans, og vi forventer af alle vores gæster, at der udvises ansvarlighed og hensyntagen. Ved opførsel, som er til gene for Wallmans personale og de øvrige gæster, vil man venligt blive eskorteret ud af Cirkusbygningen. Ved opkast under et dinnerparty som følge af overindtag af alkohol, vil den pågældende gæst venligt blive eskorteret ud af Cirkusbygningen og efterfølgende blive debiteret 800 kr. for skaden på Wallmans inventar. Ved forcering af en branddør, uden at dette er berettiget, vil den pågældende gæst desuden blive eskorteret ud af Cirkusbygningen.

I Wallmans tager vi klart afstand fra visse adfærdsformer som sexchikane, vold og voldelig adfærd, både i forhold til vores ansatte og vores gæster. Adfærd af disse typer medfører bortvisning på aftenen.