FAQ

FAQ MED PRAKTISK INFORMATION

Så snart du ankommer til Cirkusbygningen, vil du fornemme den helt særlige atmosfære, der hersker her. Underholdningen starter allerede i foyeren, og du kan købe drinks i en af vores barer, indtil dørene til salen åbnes.

BILLETTER til wallmans dinenrshow

Når du har bestilt billetter til Wallmans Dinnershow, så modtager du en bekræftelse fra os, som tak for dit køb. Du modtager ikke nogen billet(ter) og derfor er bekræftelsen dit bevis på købet. Du behøver ikke medbringe bekræftelsen på aftenen.

KVITTERING PÅ BETALING

Når du har betalt for dine billetter til Wallmans Dinnershow, så modtager du ikke en kvittering på din køb. Hører du ikke noget fra os, så er din betaling godkendt. Hvis vi mod forventning ikke har modtaget din betaling, så kontakter vi dig.

TIDSPLAN og program for aftenen

kl. 17.30

Dørene åbnes til stemningsfyldt live-musik i foyeren.

kl. 18.00

Baren i foyeren lukker. Dørene til salen åbnes, og du og dit selskab vil blive anvist et bord

kl. 18.30

Dinnershow. Den 4-retters menu serveres og nydes under samt mellem shownumrene

kl. 22.40

Natklub starter for gæsterne til Wallmans Dinenrhow

(Natklubbens døre åbnes for andre gæster kl. 23.00)

N.B. I juleperioden i nov.-dec. slutter showet kl. 23.00, hvorefter natklubben starter.

PARKERING

Når du besøger Wallmans i Cirkusbygningen har du to muligheder for parkering:

Axel tower

Få 20% rabat på parkering i parkeringskælderen ved Axel Tower, der ligger lige over for Cirkusbygningen (modsatte side).

PRAKTISK INFORMATION

  1. Du kører ind i parkeringskælderen ved Axel Tower og foretager din parkering
  2. Klik på dette link for at registrere din parkering:
    • Tryk på “Jeg accepterer og har læst privatlivspolitikken”
    • Indtast din bils nummerplade
    • Indtast herefter den tid du ønsker at parkere
    • Det er ikke nødvendigt at tilføje rabatkode, da rabatten allerede er fratrukket ved brug af linket
    • Tryk på “Opret parkering” og indtast dine personlige oplysninger og modtag en bekræftelse på mail
    • Betal for din parkering med betalingskort

OBS! Hvis du skulle få brug for at parkere i længere tid end først antaget, kan du blot benytte linket igen og forlænge din parkering.

For at høre om mulighederne ved events, så kontakt os på 3316 3700 eller ved at sende en mail til wecare@wallmans.com.

Q-Park

Få 15% rabat på parkering i p-anlægget Q-Park Vesterport i Nyropsgade 42 – få minutters gang fra Cirkusbygningen.

PRAKTISK INFORMATION

  1. Du trækker en billet ved indkørsel til P-kælderen Q-Park Vesterport og foretager herefter din parkering (husk at medbringe din P-billet, når du forlader P-kælderen).
  2. Når du kommer ind ad hovedindgangen til Cirkusbygningen, finder du Q-Parks billetautomat i garderoben, hvor personalet vil hjælpe med stempling af din P-billet, som sidenhen udløser rabatten.
  3. Når du kommer retur til Q-Park Vesterport, indfører du billetten i betalingsautomaten. Rabatten fratrækkes automatisk, og du kan foretage din betaling.

Har du behov for at forhåndsreservere et antal p-pladser i forbindelse med et event, kan du kontakte Q-Park direkte for denne service.

Læs om parkering hos Q-Park Vesterport.

PÅKLÆDNING

I Wallmans er gæsterne klædt på til en festlig aften.

ANVISNING AF BORDE

Wallmans kan ikke love eller garantere, hvor i den bestilte kategori et selskab placeres, men vi vil til enhver tid forsøge at imødekomme de ønsker, I måtte have.

De fleste af bordene i Wallmans er 6- eller 8-mandsborde, så vi anbefaler, at du samler vennerne eller familien og booker et helt bord. Er I færre end 6 personer, må I forvente at skulle dele bordet med et andet selskab, men det kan jo kun blive ekstra festligt! Det vil især være i weekender og i den travle juleperiode (november-december), at mindre selskaber vil skulle dele bord med hinanden.

Selskaber vil altid placeres samlet i den valgte kategori, men tæller I mere end 8 personer, så hænder det, at selskabet placeres ved flere borde. Hør mere herom ved billetbestilling.

Ved køb af billetter i kategori A og B kan placeringen blive ved nogle af de runde gallaborde ved hovedscenen. Disse borde bliver fjernet ved natklubbens begyndelse kl. 22.30 for at skabe plads til dansegulv. I de fleste tilfælde vil man få anvist andre borde i salen, hvor den festlige aften kan fortsætte. Vi gør naturligvis alt for at muliggøre dette, men vi kan dog ikke garantere noget.

Af hensyn til brandsikkerheden i Cirkussalen kan vores borde kun have en vis længde og bredde. Ved salens 8-mandsborde sidder man en smule tæt, og vi håber på gæsternes forståelse for dette. Ved et Wallmans Dinnershow er det heldigvis kun glade og feststemte mennesker, man kommer tæt på.

Ved nedjusteringer i antallet af gæster i ens selskab, vil bordseatingen tilsvarende blive ændret, således at antallet af gæster i selskabet på aftenen stemmer overens med antallet af pladser ved bordet.

SENERE ANKOMST

Kommer man for sent til Dinnershowet, kan man ikke påregne at få den fulde menu, da aftenens serveringer følger det fastlagte showprogram.

BEMANDET GARDEROBE

Det er ikke tilladt at medbringe stort overtøj og/eller store tasker i Cirkussalen. Det er dog gratis for gæster i Wallmans Cirkusbygningen at bruge garderoben til opbevaring af overtøj og ejendele under dinnershowet. Garderoben er bemandet gennem hele aftenen. Skal du have opbevaret en større taske i garderoben, kan vagterne i Cirkusbygningen kræve at få fremvist indholdet af tasken.

Skulle dit overtøj eller dine ejendele i garderoben blive beskadiget under dit besøg, erstatter Wallmans Cirkusbygningen maks. op til 1.000 kr. I visse tilfælde kan Wallmans Cirkusbygningen kræve dokumentation for, at beskadigelsen er sket ved besøget i Cirkusbygningen.

VIS ANSVAR OG HENSYN

Et besøg i Wallmans Cirkusbygningen er en fest med et fantastisk show, god mad, lækker vin og andre gode drikkevarer. Der kan være op til 1000 gæster ved et dinnershow i Wallmans, og vi forventer af alle vores gæster, at der udvises ansvarlighed og hensyntagen. Ved opførsel, som er til gene for Wallmans personale og de øvrige gæster, vil man venligt blive eskorteret ud af Cirkusbygningen. Ved opkast under et dinnershow som følge af overindtag af alkohol, vil den pågældende gæst venligt blive eskorteret ud af Cirkusbygningen og efterfølgende blive debiteret 800 kr. for skaden på Wallmans inventar. Ved forcering af en branddør, uden at dette er berettiget, vil den pågældende gæst desuden blive eskorteret ud af Cirkusbygningen

I Wallmans tager vi klart afstand fra visse adfærdsformer som sexchikane, vold og voldelig adfærd, både i forhold til vores ansatte og vores gæster. Adfærd af disse typer medfører bortvisning på aftenen.

ALDERSGRÆNSE

Wallmans Dinnershow er et helaftensarrangement, der primært henvender sig til unge og voksne. Som udgangspunkt har vi dog ikke nogen nedre aldersgrænse, og vi giver også 50% rabat på billetter til børn og unge til og med 26 år. Vi anbefaler dog ikke at medbringe små børn, da der er høj musik og ikke plads til at lege ved borde.

Af bevillingsmæssige årsager må unge under 18 år ikke indtage alkohol i Wallmans. Ved overtrædelse af denne regel kan hele selskabet blive bortvist. Børn under 18 må ikke være i natklubben efter kl. 23.00.

KØRESTOLSBRUGERE

Kørestolsbrugere bliver altid placeret på 5. niveau i salen og kan via en elevator i vores foyer komme ind til Dinnershowet. Vi har plads til max. 4 personer i kørestol pr. aften. I vores foyer er der to handicap-toiletter (vist ved skiltning). Hvis du er kørestolsbruger, bedes du nævne dette, når du bestiller din billet, så vores ansatte kan hjælpe dig bedst muligt på aftenen.

LYSFØLSOMHED

For de lysfølsomme gør vi opmærksom på, at Wallmans Dinnershow inkluderer et varierende, pulserende lysshow.

GLEMTE SAGER

Forespørgsler vedrørende glemte sager skal ske til Inspektør Leif Kellerman på telefon +45 51 66 06 06 eller via e-mail leif.kellerman@wallmans.com.
N.B. Der vil blive pålagt et administrationsgebyr for behandling af glemte sager, som ønskes sendt tilbage til gæsten.

VI TÆNKER PÅ MILJØET

I Wallmans fører vi en aktiv miljøpolitik, som hele tiden sigter på at formindske virksomhedens fodaftryk i miljøet. Det gør vi blandt andet ved at arbejde målrettet på en reducering af madspild og affald i restauranten. Derudover har vi opstillet genbrugscontainere til papir og pap, som bruges aktivt af alle afdelinger.

WALLMANS FORDELSKLUB / WALLMANS VEN

Wallmans Fordelsklub er en særlig klub, hvor du som Wallmans ven vil modtage unikke tilbud på e-mail samt få mulighed for at deltage i eksklusive events og festlige arrangementer i Cirkusbygningen. Læs mere om fordelsklubben ved at klikke her, hvor du også kan tilmelde dig. Ønsker du at afmelde dig, så klik i stedet her.

AFBESTILLING

Afbestilling skal altid ske skriftligt til wecare@wallmans.com.

AFBESTILLINGSREGLER FOR SELSKABER PÅ 19 PERSONER OG DERUNDER

Arrangementet kan frit afbestilles indtil 30 dage før showdato. Hvis du foretager en afbestilling eller reduktion af arrangementet mellem 30 og 7 dage før showdato, refunderes 50% af billetprisen. Ved afbestilling eller reduktion i arrangementet senere end 7 dage før showdato, er der ingen refundering.

AFBESTILLINGSREGLER FOR SELSKABER MELLEM 20 OG 80 PERSONER

Arrangementet kan frit afbestilles indtil 60 dage før showdagen. Herefter kan der reduceres med op til 10% af det bestilte billetantal indtil 7 dage før showdato uden omkostning. NB! I november og december reduceres med 2%.

Ved fuld afbestilling eller reduktion over 10% af billetantallet, der foretages mellem 60 dage og 7 dage før showdato, refunderes 50% af billetprisen. Ved afbestilling eller reduktion i arrangementet senere end 7 dage før showdato, er der ingen refundering. Servicegebyr på 20,- kr. per person refunderes ikke.