FAQ

FAQ MED PRAKTISK INFORMATION

Så snart du ankommer til Cirkusbygningen, vil du fornemme den helt særlige atmosfære, der hersker her. Underholdningen starter allerede i foyeren, og du kan købe drinks i en af vores barer, indtil dørene til salen åbnes.

BILLETTER

Når du har bestilt billetter til Wallmans Dinnershow, så modtager du en bekræftelse fra os, som tak for dit køb. Du modtager ikke nogen billet(ter) og derfor er bekræftelsen dit bevis på købet. Du behøver ikke medbringe bekræftelsen på aftenen.

KVITTERING PÅ BETALING

Når du har betalt for dine billetter til Wallmans Dinnershow, så modtager du ikke en kvittering på din køb. Hører du ikke noget fra os, så er din betaling godkendt. Hvis vi mod forventning ikke har modtaget din betaling, så kontakter vi dig.

TIDSPLAN og program for aftenen

kl. 17.30

Dørene åbnes til stemningsfyldt live-musik i foyeren

kl. 18.00

Baren i foyeren lukker. Dørene til salen åbnes, og du og dit selskab vil blive anvist et bord

kl. 18.30

Dinnershow. Den 4-retters menu serveres og nydes under samt mellem shownumrene

kl. 22.40

Natklub starter for gæsterne til Wallmans Dinenrhow

(Natklubbens døre åbnes for andre gæster kl. 23.00)

N.B. I juleperioden i nov.-dec. slutter showet kl. 23.00, hvorefter natklubben starter.

PLACERING

Vær venligst opmærksom på, at vi aldrig kan garantere en specifik placering, men at ønsker altid er velkomne hos Customer Care.

De fleste af bordene i Wallmans er 6- eller 8-mandsborde, så vi anbefaler, at du samler vennerne eller familien og booker et helt bord. Er I færre end 6 personer, må I forvente at skulle dele bordet med et andet selskab, men det kan jo kun blive ekstra festligt! Det vil især være i weekender og i den travle juleperiode (november-december), at mindre selskaber vil skulle dele bord med hinanden.

Selskaber vil altid placeres samlet i den valgte kategori, men tæller I mere end 8 personer, så hænder det, at selskabet placeres ved flere borde. Hør mere herom ved billetbestilling.

Ved køb af billetter i kategori A og B kan placeringen blive ved nogle af de runde gallaborde ved hovedscenen. Disse borde bliver fjernet ved natklubbens begyndelse kl. 22.30 for at skabe plads til dansegulv. I de fleste tilfælde vil man få anvist andre borde i salen, hvor den festlige aften kan fortsætte. Vi gør naturligvis alt for at muliggøre dette, men vi kan dog ikke garantere noget*.

*NB! Andre regler kan gælde i juleperioden (Nov/Dec) og Nytårsaften.

Af hensyn til brandsikkerheden i Cirkussalen kan vores borde kun have en vis længde og bredde. Ved salens 8-mandsborde sidder man en smule tæt, og vi håber på gæsternes forståelse for dette. Ved et Wallmans Dinnershow er det heldigvis kun glade og feststemte mennesker, man kommer tæt på.

Ved nedjusteringer i antallet af gæster i ens selskab, vil bordseatingen tilsvarende blive ændret, således at antallet af gæster i selskabet på aftenen stemmer overens med antallet af pladser ved bordet.

SENERE ANKOMST

Kommer man for sent til Dinnershowet, kan man ikke påregne at få den fulde menu, da aftenens serveringer følger det fastlagte showprogram.

BEMANDET GARDEROBE

Det er ikke tilladt at medbringe stort overtøj og/eller store tasker i Cirkussalen. Det er dog gratis for gæster i Wallmans Cirkusbygningen at bruge garderoben til opbevaring af overtøj og ejendele under Dinnershowet. Garderoben er bemandet gennem hele aftenen. Skal du have opbevaret en større taske i garderoben, kan vagterne i Cirkusbygningen kræve at få fremvist indholdet af tasken.

Skulle dit overtøj eller dine ejendele i garderoben blive beskadiget under dit besøg, erstatter Wallmans Cirkusbygningen maks. op til 1.000 kr. I visse tilfælde kan Wallmans Cirkusbygningen kræve dokumentation for, at beskadigelsen er sket ved besøget i Cirkusbygningen.

Service

For at vi kan yde den bedste service, er det vigtigt at du henvender dig til din tjener på aftenen, hvis du skulle opleve noget, som du ikke er tilfreds med. Det er rigtig vigtigt for at vi kan give dig og dit selskab den bedste oplevelse på aftenen og håndtere eventuelt feedback efterfølgende.

ALDERSGRÆNSE

Wallmans Dinnershow er et helaftensarrangement, der primært henvender sig til unge og voksne. Som udgangspunkt har vi dog ikke nogen nedre aldersgrænse, og vi giver også 40%* rabat på billetter til unge til og med 25 år. Husk at medbringe billedlegitimation ved showbesøget, det skal forevises på forlangende. Gæster under 18 skal være i følge med en voksen. Læs mere her.

Vi anbefaler dog ikke at medbringe små børn, da der er høj musik og ikke plads til at lege ved borde. Af bevillingsmæssige årsager må unge under 18 år ikke indtage alkohol i Wallmans. Ved overtrædelse af denne regel kan hele selskabet blive bortvist. Børn under 18 må ikke være i natklubben efter kl. 23.00.

*Rabatten kan ikke kombineres med andre tilbud, rabatter eller bonusordninger og gælder ikke eksisterende bookinger eller bookinger fredag-lørdag i november-december samt nytårsaften. 

KØRESTOLSBRUGERE og elevator

Kørestolsbrugere bliver altid placeret på 5. niveau i salen og kan via en elevator i vores foyer komme ind til Dinnershowet. Vi har plads til max. 4 personer i kørestol pr. aften. I vores foyer er der to handicap-toiletter (vist ved skiltning). Hvis du er kørestolsbruger eller er gangbesværet, bedes du nævne dette, når du bestiller din billet, så vores ansatte kan hjælpe dig bedst muligt på aftenen.

LYSFØLSOMHED

For de lysfølsomme gør vi opmærksom på, at Wallmans Dinnershow inkluderer et varierende, pulserende lysshow.

PÅKLÆDNING

Dress to impress! Til Wallmans Dinnershow er vores gæster klædt på til en festlig aften, så find dit pæne tøj frem og puds danseskoene.

PARKERING

Når du besøger Wallmans i Cirkusbygningen har du to muligheder for parkering:

Axel tower

Få 20% rabat på parkering i parkeringskælderen ved Axel Tower, der ligger lige overfor Cirkusbygningen (modsatte side)*. Du kan med fordel bruge appen “Apcoa Flow”.

PRAKTISK INFORMATION

  1. Du kører ind i parkeringskælderen ved Axel Tower og foretager din parkering
  2. Klik på dette link for at registrere din parkering:
    • Tryk på “Jeg accepterer og har læst Privatlivpolitikken”
    • Indtast din bils nummerplade
    • Indtast herefter den tid du ønsker at parkere
    • Det er ikke nødvendigt at tilføje rabatkode, da rabatten allerede er fratrukket ved brug af linket
    • Tryk på “Opret parkering” og indtast dine personlige oplysninger og modtag en bekræftelse på mail
    • Betal for din parkering med betalingskort

OBS! Hvis du skulle få brug for at parkere i længere tid end først antaget, kan du blot benytte linket igen og forlænge din parkering.

Når du skal ind i Axel Towers for at hente din bil, skal du kunne huske din nummerplade for at komme ind.

*Wallmans kan ikke stilles til ansvar for eventuelle tekniske problemer med parkering ved Axel Towers. Såfremt linket (eller appen) ikke virker, kan du desværre ikke få rabat. Kontakt venligst Apcoa.

Q-Park

Få 15% rabat på parkering i p-anlægget Q-Park Vesterport i Nyropsgade 42. Det er kun få minutters gang fra Cirkusbygningen.

PRAKTISK INFORMATION

  1. Du trækker en billet ved indkørsel til P-kælderen Q-Park Vesterport og foretager herefter din parkering (husk at medbringe din P-billet, når du forlader P-kælderen).
  2. Når du kommer ind ad hovedindgangen til Cirkusbygningen, finder du Q-Parks billetautomat i garderoben, hvor personalet vil hjælpe med stempling af din P-billet, som sidenhen udløser rabatten.
  3. Når du kommer retur til Q-Park Vesterport, indfører du billetten i betalingsautomaten. Rabatten fratrækkes automatisk, og du kan foretage din betaling.

Har du behov for at forhåndsreservere et antal p-pladser i forbindelse med et event, kan du kontakte Q-Park direkte for denne service.

Læs om parkering hos Q-Park Vesterport.

VIS ANSVAR OG HENSYN

Et besøg i Wallmans Cirkusbygningen er en fest med et fantastisk show, god mad, lækker vin og andre gode drikkevarer. Der kan være op til 1000 gæster ved et Dinnershow i Wallmans, og vi forventer af alle vores gæster, at der udvises ansvarlighed og hensyntagen. Ved opførsel, som er til gene for Wallmans personale og de øvrige gæster, vil man venligt blive eskorteret ud af Cirkusbygningen. Ved opkast under et Dinnershow som følge af overindtag af alkohol, vil den pågældende gæst venligt blive eskorteret ud af Cirkusbygningen og efterfølgende blive debiteret 800 kr. for skaden på Wallmans inventar. Ved forcering af en branddør, uden at dette er berettiget, vil den pågældende gæst desuden blive eskorteret ud af Cirkusbygningen.

I Wallmans tager vi klart afstand fra visse adfærdsformer som sexchikane, vold og voldelig adfærd, både i forhold til vores ansatte og vores gæster. Adfærd af disse typer medfører bortvisning på aftenen.

GLEMTE SAGER

Forespørgsler vedrørende glemte sager skal ske til inspektør Leif Andersen på telefon +45 5166 0606 eller via e-mail leif.andersen@wallmans.com.
N.B. Der vil blive pålagt et administrationsgebyr for behandling af de glemte sager, som ønskes sendt tilbage til gæsten.

VI TÆNKER PÅ MILJØET

I Wallmans fører vi en aktiv miljøpolitik, som hele tiden sigter på at formindske virksomhedens fodaftryk i miljøet. Det gør vi blandt andet ved at arbejde målrettet på en reducering af madspild og affald i restauranten. Derudover har vi opstillet genbrugscontainere til papir og pap, som bruges aktivt af alle afdelinger.

Vores professionelle kokke har mange års erfaring i at sammensætte en træfsikker menu, både, hvad angår udvælgelsen og mængden af råvarer i den samlede menu. Skulle du mod forventning ikke blive mæt af din valgte menu, har du mulighed for bede din tjener om en ekstra portion på aftenen.

AFBESTILLING

Afbestilling skal altid ske skriftligt til wecare@wallmans.com.

AFBESTILLINGSREGLER FOR SELSKABER PÅ 19 PERSONER OG DERUNDER

Arrangementet kan frit afbestilles indtil 30 dage før showdato. Hvis du foretager en afbestilling eller reduktion af arrangementet mellem 30 og 7 dage før showdato, refunderes 50% af billetprisen. Ved afbestilling eller reduktion i arrangementet senere end 7 dage før showdato, er der ingen refundering.

AFBESTILLINGSREGLER FOR SELSKABER MELLEM 20 OG 80 PERSONER

Arrangementet kan frit afbestilles indtil 60 dage før showdagen. Herefter kan der reduceres med op til 10% af det bestilte billetantal indtil 7 dage før showdato uden omkostning. NB! I november og december reduceres med 2%.

Ved fuld afbestilling eller reduktion over 10% af billetantallet, der foretages mellem 60 dage og 7 dage før showdato, refunderes 50% af billetprisen. Ved afbestilling eller reduktion i arrangementet senere end 7 dage før showdato, er der ingen refundering.

FORCE MAJEURE

Wallmans er berettiget til at annullere kontrakten i tilfælde af force majeure: en hændelse vi ikke har nogen indflydelse på og som ikke kan forudsiges. Det kunne f.eks. være krig, strejke eller naturkatastrofer.

Wallmans tilskrives ikke nogen form for ansvar ved annullering af kontrakten. Hvis annulleringen skyldes forbehold, der kan henføres til kunden, kan Wallmans kræve erstatning fra den pågældende kunde.

WALLMANS ven / Nyhedsbrev

Wallmans Fordelsklub er en særlig klub, hvor du som Wallmans ven vil modtage unikke tilbud på e-mail samt få mulighed for at deltage i eksklusive events og festlige arrangementer i Cirkusbygningen. Læs mere om fordelsklubben ved at klikke her, hvor du også kan tilmelde dig. Ønsker du at afmelde dig, så klik i stedet her.